4.5.13

Kosmetyki z dm

Blog ten bedzie poswiecony kosmetykom dostepnym w Niemczech ale i nie tylko. Zapraszam do kolejnych odwiedzin.


Mamy tutaj odżywkę do włosów zniszczonych i suchych GUHL z olejkiem manoi. Składu nie będę opisywać lecz działanie. A działanie według mnie jest rewelacyjne. Co prawda ta odzywka nie należny do kosmetyków BIO ale głownie takie tolerują moje włosy wiec będę jej używać dalej. Odzywka jest dosyć wydajna, bardzo ładnie pachnie i co najważniejsze nie przetłuszcza włosów. Nakładam ja dosłownie na chwilkę. Mam rozjaśniane włosy, które są w tragicznej kondycji ale po tej odzywce są miękkie, nie puszą się z powodu przesuszenia i nie mam problemu z układaniem włosów. Z czystym sumieniem mogę polecić ta odżywkę.
Cena 4,99€ 200ml

 Następnym kosmetykiem jest nowość, żel pod prysznic treaclemoon o zapachu truskawkowym. Pojemność jest podwójna w porównaniu do standardowych zeli pod prysznic. Zapach jest super, pachnie jak prawdziwe truskawki. Nie wysusza skory i jest baaardzo wydajny. Sa dostępne jeszcze 2 warianty zapachowe- kokos i zapach przypominający cukierki zozole;)
Zele te pachną bardziej po zetknięciu z woda.
cena 3,95€ 500ml


A tutaj mamy odżywkę Balea z mango i aloesem dostępną w drogerii dm. Odzywka do włosów suchych i zniszczonych. Odzywka jest lekka, nie obciąża włosów ale swoim działaniem na kolana niestety nie powala, można zauważyć lekka poprawę suchych włosów ale niestety cudów nie zdziała. Delikatnie zmiękcza włosy.
Ceny niestety nie pamiętam ale coś pewnie ok 2€.


2 komentarze:

  1. Słyszalam fajne opinie o balea:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam w Niemczech i kosmetyki Balea zachwalała mi moja przyjaciółka z Polski. Zawsze myślałam, ze to są produkty z niższej polki jak z Tesco, Rossmann itd i są słabej jakości wiec omijałam je szerokim lukiem. Teraz wiem, ze się myliłam;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze.
Zachęcam do śledzenia nowych wpisów i dodania mnie do listy obserwowanych.